Kör ett litet inlägg nu då ;)

Som ni såg, kör ett litet inlägg.. Har vart och tävlat, vunnit både LB och LA i Uddevalla, sen var jag och tävlade i Östadkulle och hoppade LB och LA där med men fick ett ner i båda klasserna men annars vinst och i LA hade jag vunnit med 10 sek!?!?!! xd Sen har jag hopptränat Comet och han ÄR bättre än bäst nu asså!! Dom här dagarna går åt till att fixa och rida och städa... OCH SOVA UT! Nästa helg blir det Msv debut på lördag med Tibbie och sveland cup med Comet på söndag... Sen helgen efter det blir det flyinge och tävla RPC... Nu blev ni lite uppdaterade.. Hoppas ni förvar att jag har FULLT upp på dagarna.. ;) Puss och vi hörs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0