Alla hästar ridna nu..

Alla hästar är ridna nu.. Ska tvätta håret snart tror jag. Sen upp tidigt imorgon och måste köpa matsäck till skolan imon! Imorgon ska alla tre ridas igen, åker på fredag då man bara kan uppstalla dom på fredag från kl 12.00(tror jag). Sen packa, tvätta och allt sådant! :) Idag gick alla tre hästarna jättebra.. Diddi var HELT magisk, hon jobbade med ryggen och fin form, hon va sååå himla fin!! <3 Tibbie va somsagt på bus-humör. Hon hoppade och stutsade lite, men som tur va va matte lite övertrött(haha) så där satt jag och skrattade.. Men tillslut gick hon fint! :) Comet red jag inte så seriöst, upp för en backe i bra tempo i galoppen.. Men han va fin, sparka lite hit&dit men han va annars väldigt fin! :) <3 Men hörs imorgon, bloggen för sova nu, så hörs imorgon då! Puss :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0