Äntligen!!

Nu kan ja blogga igen.. Ibland saknar man det lite, hehe.. Men nu har jag laddat upp med nya ideer om inlägg osv. Igår red jag Comet & Tibbie, dom va fina.. Tibbie fick upp BRA flås och sen lång avskrittning.. Comet va så himla lugn, gjorde fina byten, jag försökte hitta en bra mellantrav och det funka bra. Lång framridning och sen lång avskrittning.. Jag måste säga att Comet är så himla svår egentligen.. Satt och tänkte på det när jag red.. Inte en sån häst som går ner av sig själv utan han måste man JOBBA.. & när man väl jobbar måste man jobba ÄNNU mer!!.. Men jag kommer bog få tacka honom om några år, för HAN har verkligen lärt mig att rida! <3 Och Tibbie, hon trivs så himla bra med sättet jag rider nu, det är INGA misstg längre, allt är så himla perfekt(haha).. Läbgtar efter att få starta henne! <3 Idag kommer en kompis, ska rida, vi kanske kan tvätta Diddi nu då, och så ska hon skrittad nere på ängen.. Och för er som undrar varför inte diddi rids så har hon inga skor än.. Men ska få på lördag, så nu blir det skrittarbete på en mjuk äng och sen trav och galopp.. Ni ska veta hur mycket jag saknar att få hoppa henne.. <3 Om alla kunde fått ha en ponny som diddi, en svår men ändå så lätt ponny, som ALDRIG tittar, som man kan älska så mycket efter så kort tid.. Diddi, fina diddi! <3 Så; lite uppdatering om allt&inget, nu ska jag gå ner och äta frukost(mumsiga bröd, & världens goaste knäckebröd) sen byta kläder och fixa mig!! ;) (y) :*

Kommentarer
Postat av: Wilma <3

Du mååste svara på sms nu Moah , nuuuuu <3

2012-08-14 @ 11:43:01
URL: http://amazinghorses.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0