Godmorgon!!

Idag ser det ut som om det är RIKTIGT fint väder ute! Alla ska ju ridas idag och vädret är ju verkligen toppen!! Och om man bortser att jag är lite trött är jag också glad och aa.. ;) Skola idag till 13.40 tror jag om jag inte minns helt fel. Ska se om jag ska direkt hem sen i&med att mamma jobbar. Sen hem då och rida. Diddi skulle ju gå lite konditionstränig och lösgörande som jag skrev igår. Tibbie och Comet ska skrittas&travas lite. Lite galopp kanske. Mest lösgörande för dom med! :) Men nu måste jag gå upp och fixa mig! Btw, idag kom bloggen före allt.. Den ni! ;) & jag har nästan slutat läsa bloggar. Läser 2-3 st nu, förut läste jag typ 20 st, haha! xd Men nu måste jag gå ner och fixa mig, hörs sen.. Pusspuss!! Och idag kommer några bilder ifrån Åby! Dom är riktigtriktigtriktigt fina! <3 Puss moah :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0