Häst, häst & mera häst... <3

Hejsan.. Sks snart gå och lägga mig(haha), ska upp tidigt imon och fixa mig & rida.. Tibbie red jag lite kondition.. Hon va fin.. Inte så mycket att säga.. Nu ska hon få lite vila, kanske nån promenad fram till helgen sen ska vi få HÅRDTRÄNING!! Sen tvätades Diddi.. Kan säga att det BEHÖVDES VERKLIGEN.. Nu är hon en ren, fin, VIT ponny. Klippte svans, hovskägg & pannlugg också.. :) nu till helgen ska hob också igång.. Sköööönt!! <3 Har dessutom anmält Comet & Tibbie till Åby, va lite tveksam först.. Men nu är jag vääääldigt taggad!! ;) Nu ska jag snart gå ner och tvätta ansiktet & borsta tänderna osvosv.. Är jättetrött.. ;o Kram moah :**

Kommentarer
Postat av: Wilma Glans

När ska du till Åby och vilka klasser ? :D<333

2012-08-15 @ 09:53:05
URL: http://amazinghorses.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0