Kategorier:

Något som är väldigt "hett" nu i ridvärlden är kategorier.. Att hoppa från b-ponny till d-ponny, eller att hoppa från c-ponny till storhäst.. JAG själv tycker VERKLIGEN att man ska gå i alla kategorier. Att hoppa från 1m till att sedan hoppa 1,20m FELFRITT kan vara SVÅRT. RIKTIGT svårt.. MEN det är ÄNNU svårare att hopps från 1m till 1,35m, eller kanske man redan börjar tävla storhäst..? Jag SKA gå i alla kategorier(dock har jag inte ridit så himla mycket a-ponny, men lite), det är inte bara hlljden, utan avstånden också.. Men framförallt SÄTTET att rida är så himla olika, att rida d-ponny Är aldrig densamma som att rida b-ponny.. Och aldrig densamma som att rida c-ponny.. Så nu "dessa" sista åren ska jag NJUTA av b-ponny tiden, sen ska jag gå upp för att ge allt på c-ponny tiden!!! //Moah :**

Kommentarer
Postat av: Oline Kristiansson

Jag skulle också vilja ha ridit b-ponny till c-ponny och sen vidare, men det finns ju massa personer som inte får den chansen pågrund av att dom är inne i en period då dom växer mycket, jag har vart i sånna perioder i ett år och fick därför hoppa upp till d-ponny. Vissa växer skitfort andra inte, olika för alla, KRAM ! :)

2012-08-13 @ 09:33:32
URL: http://oliinekristiansson.blogg.se/
Postat av: Oline Kristiansson

Jag skulle också vilja ha ridit b-ponny till c-ponny och sen vidare, men det finns ju massa personer som inte får den chansen pågrund av att dom är inne i en period då dom växer mycket, jag har vart i sånna perioder i ett år och fick därför hoppa upp till d-ponny. Vissa växer skitfort andra inte, olika för alla, KRAM ! :)

Svar: Jaa, du har helt rätt, men fick dock inte med det då jag inte tänte på set iochmed att jag aldrig har "vart med om det" själv.. ;)
Moah Eckerlöv

2012-08-13 @ 09:33:43
URL: http://oliinekristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0