Nu SKA uppdateringen igång!!

Jaa, nu SKA den igång denna bloggen!! Igår gjorde jag inget typ, skolan va faktiskt ganska bra! :) Idag va det okej.. Ska snart dra ut och bygga upp hinder i paddocken, måste hoppa Comet lite.. Tibbie får kanske också nått lågt skutt. Fick även en fråga om jag kunde ha en bloppis, och visst kan jag ha det.. Nån kanske letar efter en sadel, har 2-3 st som jag ska sälja. Ävdn massa ridsaker, täcken, schabrak och VANLIGA osvosv.. :) Kan fixa några saker idag.. Men om ni vill att jag ska ha bloppis så kanske ni kan länka eller något sådant då jag har FLERA saker som jag vill ha BORT! ;) Men nu ska jag byta om, 3 ponnysar ska ridas och jag ska leta fram saker, kanske putsa sadlarna också.. Btw, en av sadlarna som sk säljas är min döösnygga Stübben sadel. Men tyvärr passar den ingen av mina hästar. Och kanske min bruna som jag mest av allt älskar också står med pä bloppis listan, dwn håller på att bli för liten för min rumpa :'( men aja, istället kommer nytt in, så om ni vill att jag ska ha bloppid, länka på din blogg, reklamera, gör vad som helst för att flera ska lägga bud/köpa kläder, ridsaker, hästsaker m.m.!! :) Puss Moah :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0