Sol, sol & mera sol!! :pPpppppPPpppp

Hej, förlåt fö jag inte uppdaterat men har inte hunnit eller orkat.. :) idag ska två, kanske alla tre ridas.. Comet ska jag känna av lite idag.. Skritt trav & lite galopp, tibbie ska gå lite samma eller hon ska skrittas & travas.. diddi ska skrittas nere på ängen då hon behöver skos.. Sen ska ja fixa i stallet, kanske städa lite.. Mocka, fixa mat & vatten osvosv.. Va ute & gav dom hö, mat & vatten förut.. Sen ät jag frukost.. & snart ska jag ut & kanske släppa ut hästarna, får se så att det inte är för mycket klägg & bromsar :( men hörs sen, ska va lite social! ;) btw, ni missar väll inte världens bästa serie på 4:an(?!?!?) idag kl 21.00 HAWAII FIVE-0! :DD'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0