Ut & rida.. :D

Heej! :)
Skolan idag var helt okej, gick till halv fyra men det var en helt olek dag ändå! :)
Nu ska jag snart gå ut och skritta Comet & Tibbie. Diddi ska ridas.. Och jag har en fråga till ER, vilken häst tycker ni att jag ska ha nu i helgenom hag ska åka till dingle.. Tibbie eller Diddi. Med diddi vlir det isf LC & LB, Tibbie blir det isf LA & Msv. Men ska höra med mamma om jag åker. Tror isf att det blir tibbie för diddi ska ju tävla helgen efter! :)
Imorgon ska tibbie och comet antingen skrittas eller så ska dom vila, diddi ska gå nästan hela veckan. Hon ska snart få gå över lite bommar och små hinder.. 
Aa men nu ska jag snart gå ner och fixa mig, sen ut och skritta tibbie, sen cimet och sist ska diddi ridas! <3
Hörs sen, puss :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0