Hej..

Lånar mammas telefon.. Min har inget internet.. Idag åkte vi till årets sista tävling-Christmas Show, Grevagården. Med Comet, idag hoppa jag en LA, lite stressade men det gick, Comet kolla på MYCKET, det va mycket, banan va stor och mycket saker.. Vi rev 3:an, HAN tog ett omtramp. Han va lite seg, stod imot men sen "smällde"/nuddade jag han med spöt och då blev han bättre!! Nu står han i ett fint stall & vi är på restuarang och ska snart åka tillbaka. Men först ska vi köpa godis, HAHA.. Sen ska Comet trimmas&jag ska gå med Hannahs fina Eline.. Och packa upp resten & så, sen duscha ikväll!! Lite uppdatering, hoppar LA hela helgen! Kram Moah! :*

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till!:)

2012-12-06 @ 16:56:35
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Hannah Cooper

Åh....Tack ännu en gång för att ni hjälpte mig/oss, med fodring och att du gick med Eline!<3
Smsa mig med hur det har gått idag/imorn!<3

2012-12-08 @ 18:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0