Mål:

Mål 2012:

Kvala Comet Msv & hoppa Msv,
Bra rundor i LA på Comet,
Stadiga rundor i Msv på Tibbie,
Hoppa SM på Tibbie och komma till A-final,
Placeringar & vinster i LA på Comet och Tibbie

Dett var mina riktiga mål, och dom har vi uppnått..
Detta året blir det lite mer mål, inte bara ett till ponnysarna.
 
Mål 2013:

Kvala Comet till SM & hoppa SM,
Kvala Korven till SM & stadiga rundor i LA/Msv
Kvala Diddi till Msv B(kanske A), och starta Msv,
Bra rundor internationellt
 

Det är dom sen har jag några nyårslöften till mig själv:
 
Börja springa, minst 2/3 gånger i veckan(börjar när spiken är ute i Januari antagligen),
Godislöfte(typ äter 1 månad, äter inte 2 månader tex.),
Tänka mer posetivt,
Städa rummet oftare(haha)
Bli bättre med läxor, 
Sen har jag några andra som är hemliga, moahaha :}
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0