Some update..

Hej!!
Uppdateringen suger här men jag tar en paus till 2013, kommer dock komma upp nått inlägg om mina mål som va detta året, som kommer va 2013 & hur tävlingssäsongerna&året har vart!
Kul att kolla tillbaka nästa år och se om man uppnått & förbättrat sakerna, ska även skaffa ett nyårslöfte som ska förändra mig.. -På ett MYCET bra sätt!!
Hästarna ska igång nu, ska åka & sko dom & i med snösula&broddar.. Broddar har vi ju hemma men känns inte säkert ändå.
Jag fick maaaassaaaa fiiina julklappar, både på mina älsklingar-till mig&till mina älskade älsklingar(haha, såklart dom andra är det också.. Dom andra för er som inte vet är One Direction).
Jag är mycket med kompisar detta lovet, DET BEHÖVS!

Jag har fått mitt DRÖMpannband(hahah igen), ett 2-radigt champangefärfat swarovski-pannband, som alla kan ha!

Snart nyår, mitt SISTA b-ponny år, nu ska jag bara kööööraaaa!!

Puss Moah :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0