10 saker ni inte visste om..

10 saker ni inte visste om Comet:
 

1. Han är väldigt sur i boxen.. Eller rättare sagt ser sur ut, han är inte sur men ser skit sur & arg ut...
 
2. När han bockar, gör han det ordentligt.. Först ''hoppar han upp'' sen kör ner huvudet och sedan sparkar han bakut.. Medans han gör det slänger han sig dessutom från sida-till-sida.. Då är det svårt att sitta kvar..
 
3. Han brukar springa på våran gräsmatta & äta gräs.. Och han går ingenstans.
 

4. Han älskar att få uppmärksamhet.. Men det kanske ni har märkt.. ;)
 
5. Om han hade vart en människa hade han vart en riktig tjejmagnet, vältränad & SNYGG!!
 
6. Han har väldigt lätt att bli tjock... Men har lika lätt för att bli smal igen.. ;)
 
7. Han är skitsvår att stanna när man rider ut.. Backar ner i diken, galopperar på stället & står och sparkar...
 
8. Han älskar att galoppera fort... Tur då att matte också gör det.. ;)
 
9. Dom första 2 åren vågade jag inte ha spö på honom... Jag trodde att han skulle bli så besviken på mig & aldrig förlåta mig... xo
 
10. Han hatar sporrarna.. Han brukar alltid köre en lite rodeo-uppvisning när jag rider med sporrarna.. ;)
 
Min prins. ♥
 

Puss Moah :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0