10 saker ni inte visste om...

10 saker ni inte visste om mig:

1. Jag har väldigt många vänner som ''vill vara med mig''.. Men jag har inte tid för alla tyvärr.. ''/
 
2. Jag har ett väldigt växlande humör.. Men för det mesta är jag väldigt glad!
 
3. När jag är trött, tror oftast folk att jag är sur.. Det händer oftast i skolan.. ;o
 
4. Jag är en riktig bokmal, älskar att läsa! 
 
5. Jag och min syster är nästan alltid kompisar nuförtiden.. & jag ska säga.. Det är skönt! http://hmeb.blogg.se
 
 
6. När jag var liten trodde jag att pengarna transporterades till ett annat kort när man satte över pengar.. Alltså att 100/500/1000-lappar åkte igenom luften & in på ett annat kort, och att pengarna/lapparna låg i kortet.. xD
 
7. Jag älskar att kolla på Disney filmer, och skräckfilmer! Eller rättare sagt.. att ens kolla på film! :')
 
8. Jag hatar att sitta still, så när gipset är borta ska jag se till att springa typ.... En mil, haha! ;)
 
9. Jag älskar att tävla, både före, under & efter.. Men däremot hatar jag att rida fram.
 
10. Jag älskar One Direction, och speciellt Harry... Och nått som jag tycker e sjukt, hur har dom lyckats få ihop världens snyggaste pojkar i ett och samma band?!?!?!??!?!?!? O.o :ooooo
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0