Är i Göteborg! :)

Jaoo, är i Göteborg, har vart det i storsett hela dagen.. Är hos familjen Lindh, hehe!! :) Snart kommer mamma tror jag! ;) Förut red jag Tibbie med Evelina, Tibbie va fin, lite stark.. Imorgon TROR jag att hon ska få trimmas lite, & sen ta det lunt, en barbacka tur också kanske! :) Allt är klart i boxen, jag måste bara blötlägga mashen, men det går snabbt! ;) Taggar till onsdag!! <3 Har väldigt bra statistik nu, även om jag inte bloggar så bra, men undrar om ni tycker att jag ska lägga upp rätt så mycket bilder där jag är, då blir det nån/timma typ! :) Kommentera vad ni tycker.. Ska snart gå ut & fixa mashen, skriv några inlägg som ni vill att jag ska skriva, & jag skriver det! :) //Moah :** <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Fin bild!:D

2012-07-30 @ 20:48:32
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0