Comet. ♥

Gud, vart ska jag börja.. Vi har verkligen gått igenom allt ihop..
Comet vet att han är bäst, han vet det!
Han älskar att bara vara samtidigt som han älskar att få busa..
 
Jag vet inte hur många gånger jag har flugit av dig.. 56, 73, 99, 110, jag har tappat räkningen.. Men varenda gång har du gjort mig till en bättre ryttare, varenda gång, varesig jag börjat gråta eller ställer mig upp i gapskratt.. 
Han har dessutom utseéndet med sig.. ;)
 
Världens finaste mule. ♥
 

Lite snabbfakta:
Namn: Comet
Född: 2 juni 1999 (han är född samma dag som Rolf-Göran Bengtsson-baaaam)
Ras: Welsh från Tyskland
Mankhöjd: 130 cm
E: Claus  U: StPr Hauptstutbuch Baroness
 
Han är kungen över alla, hoppar hus när han vill, och världens finaste&snyggaste att se på.
Min drömhäst! 
 
En dag ska hans namn stå på min kropp. 
 
 


 
Puss Moah :* 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad roligt att hitta lite bilder på plutten <3 Ge honom en stor puss från mig!!

/Charlotte (tidigare ägare till Comet)
www.bondmoran.nu

Svar: Hej!! Vad kul att du hittat hit!! Han är så fin, när hade du honom och har du lite bilder på honom ?Kram Moah&Comet!! :)
Moah Eckerlöv

2013-04-01 @ 15:57:33
URL: http://www.bondmoran.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0