Dag 10. 10 saker du inte visste om mig

Dag 10. 10 saker du inte visste om mig:
 
Har ju precis gjort ett sånt här, men kommer på så många jag ''kan''.. ;)
Och denna gången försöker jag komma på så många hästrelaterade som möjligt!! ;)
 
1. Jag tänker inte att hälen ska ner, dom bara åker ner.. Men det senaste har det kännts som om dom ''åkt upp'' eller vad man ska säga, men det är då som dom är hur ''nere'' som helst, haha, hoppas ni fattar.. ;)
 
2. När jag rider hemma, rider jag oftast med vanliga skor, men jag brukar inte hoppa med det då jag får en sån sjukt obehaglig sits(drar bak skänkeln hur långt bak som helst)
 
3. Jag älskar att rida barbacka, och brukar göra det väldigt ofta!
 
4. När jag tränar och tränaren säger att jag ska göra något, gör jag det på direkten, eller ivartfall försöker..
 
5. Jag älskar att rida omhoppning på Tibbie, för hon kan svänga så jäkla snävt.. Fast egentligen är alla av mina skitroliga då dom svänger på en 5öring
 
6. Jag hoppar inte så ofta med mina hästar.. Brukar ta småhopp över stockar i skogen däremot.. :)
 
7. Jag hatar folk som inte kan reglerna på framridning/hoppningen.. Sjukt jobbigt! ''/
 
8. Jag har inte ridit mycket storhäst alls, känns jättekonstigt & ska vänta med det ett tag.. Haha.. ;)
 
9. Jag berömmer mycket på banan, pratar mycket men det hör man inte, hehe..
 
10. Det värsta jag vet är att rida med linne. Och med mjukisbyxor.. xp
 
//Moah :*
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Niklasson

Du klickar på bädda in på youtube, sen så kopierar du den koden. Sen går du in på ett nytt inlägg på bloggen, klickar längst ner under rutan med texten så finns det ngt som heter "byt redigerare" så klickar du där och klistrar in bädda in-koden :)

Svar: Så tack så mycket, hihi!! :) :*
Moah Eckerlöv

2012-07-11 @ 18:06:52
URL: http://www.amazinghorses.blo.gg
Postat av: Amanda Niklasson

Det är lugnt! :D

2012-07-11 @ 18:40:05
URL: http://www.amazinghorses.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0