Dag 14. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)

14. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags):
 

Stallet:
Det är väll att mocka & fixa sånt.. Sen kommer jag inte på något mer, gör faktiskt inget ''ovanligt'' hehe.. Eller något jag gör för det mesta är att gå ut till hagen och ge hästarna godis.. Hihi! xp
 
Vardag:
Det vet jag faktiskt inte, har inget ovanligt direkt.. Gå på toa, äta & sådant gör ju alla!?! ;)
Men om jag kommer på något kommer jag skriva.. ;)
 
//Moah :* 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej, fin blogg :)
kram

Svar: Hej!Tack så mycket & detsamma!! :)
kram
Moah Eckerlöv

2012-07-12 @ 11:27:53
URL: http://Equinesports.blogg.se
Postat av: Heej

Har sy två stycken animo kavajer??:)<3

2012-07-14 @ 09:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0