Dag 15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?

Dag 15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?
 

Detta var en svår fråga..
Måste säga att när man kommer hem från en stressig dag i skolan så är det riktigt skönt att få ta en skogstur med ens bästakompis.. Sedan är det väll att jag får väldigt bra motion utav det, mocka, höpåsar & vattenhinkar som bärs fram och tillbaka.. Utan hästarna hade jag nog helt enkelt varit en liten klen 12 årig flicka.. Hehe..
 
Sen har man alltid något att göra på dagarna. Det blir aldrig en endaste dag som frågan ''Hmm.. vad ska jag göra idag?'' kommer upp i ens huvud.. 
 
Och det är ju ett stort + när man har flera! ♥
 

Dessa bilder tycker jag är för fräcka!, håller ni med?! ;)
 
//Moah :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0