Dag 17. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg,ledsen och glad.

Dag 17. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg,ledsen och glad: lyssnar egentligen inte så mycket på låtar när jag är arg/ledsen men jag kan skriva vad jag kommer på.. Dock kommer dom inte upp så ni får gå in själva på Spotify/Youtube eller vad du nu använder.. ;) Glad: jag brukar lyssna på pop-låtar då, vet inte direkt vilket som är just DET som jag lyssnar på men det brukar va sånt som går på radion typ, hehe.. ;) Arg: då lyssnar jag nästan aldrig på musik, vill ha det tyst då, så kommer inte riktigt på någon/något nu.. ;) Ledsen: Ganska ledsen musik, hehe & Melissa Horn, brukar inte lyssna på så mycke musik då heller men aa.. ;) men jag brukar ju alltid lyssna på "radio-musik" & Obe Direction såklart.. Just för att deras musik gör en för det första glad & sen även taggad, haha.. ;) puss :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0