Dag 4. Det här är jag bra på.

Dag 4. Det här är jag bra på:
 

Jag brukar inte tänka så mycket på det då man alltid kan bli bättre på det man redan är bra på.. 
Men, jag gör ett försök.. ;)
 
Jag själv tycker att jag har bra grundsits, dvs. rak i ryggen, blicken framåt(eller nästa hinder), hälen ner & tummen upp.. Det är något som jag tycker är bra på mig.. Fast egentligen, ska detta vara en självklarhet när man tävlar på den ''nivån'' som jag tävlar på..
 
 
 
Sedan måste jag säga att jag älskar att rida svåra hästar.. Comet är riktigt svår. Inte många som tror men om jag får erkänna själv, jag kan nog alla knappar på han nu! ♥
Även Tibbie är svår, speciellt i hoppningen, då hon blir så jäkla taggad, & tar man mista lilla för mycket i munnen börjar hon studsa, sen om man släpper, kör hon ner huvudet och kör på i en jädra fart, haha! x'D
Och Diddsidudd, fina Diddi, är inte heller så lätt, bara man hittar en knapp bara allt rullar på, men första gången jag hoppträna henne, herre, haha. Vågade inte ta henne i munnen & allt va kalabalik, haha, men nu är hon så himla perfekt, gud, hennes språng när hon börjar hoppa... Är magiska. 
 

Puss Moah :**
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0