FRÅGESTUND del 1:

Frågestund del 1:
 

1. vad för klasser hoppar du ? 

Svar: Jag hoppar upp till Msv som är 1m/100cm på b-ponny, försöker kvala till Msv på c-ponny som då blir 110cm/120cm. :)

2. hur gammal är tibbi ?

Svar: Tibbie är 10 år iår! :) 

3. vad e din älskling film ? 

Ojj svår fråga, har mååååånga älsklingsfilmer men en som jag tycker e väldigt fin är Water For Elephants, men somsagt har måånga!! ;)


Eftersom ingen annan ställer frågor så gör jag det!:) 
* Hur länge har du haft Comet?

Svar: Har haft Comet i lite mer än tre år, två månader & 17 dagar tror jag.. Haha! ;) 

* Va hette din första ponny? 

Svar: Det är lilla Blondie, hihi.. ;)


* Hur känns det att få tävla SM snart? 

Svar: Jadu, obeskrivlig känsla egentligen.. Att lilla jag som var höjdrädd för nått år sedan hoppar nu Msv & SM.. Det är till&med coolt.. o.O


* Är Diddi din? 

Svar: Diddi är inte min, men skulle verkligen velat det.. Vi får väll se i framtiden.. ;*


* Ger du allt för din blogg/läsare? 

Svar: Egentligen NEJ, men måste erkänna att det är bättre nu än förut, har stadig statestik & den är BRA! :)


* Hur lång är du? 

Svar: Vet inte direkt svar på denna fråga, kanske 153, 155, mellan 153-156 ivartfall.. ;)

 

De va de ja kom på :)


 

This or that! 
Ninja-black trumph-Ninja är en riktigt fin ponny Emil, ta vara på henne.. Ni kommer vara inom dom högst klasserna inom ett år.. Däremot har jag inte sett så mycket av Black Trump, men Ninja är mer min typ isf.. ;)
Jag-nicholai-Känner bara dig, Nicholai är säkert snäll men nä.. ;)
Tibbie-comet-Detta kommer fanimej aldrig att gå att välja, dom har lika stor plats i mitt hjärta bådatvå. 
Gpa-samsheild-Har aldrig testat en Samshield, men dom är snygga, men min kärlek till GPA kommer aldrig kunna ersättas.. ♥
Glader-ninja-Glader var en fantastisk ponny, det är säkert Ninja också men Glader är något av det finaste man kan få! ♥

Vad tycker du om ninjis ?:))))

Kan ju säga att ni har utvecklats något OTROLIGT, längtar efter att se er äga på tävlingarna.. ;)


har lite fråger till dig 

1. hur gammal är tibbi ? 

Svar: Tibbie är 10 år iår! ;)

2. villka klasser hoppar du ?

Svar: Hoppar LA på c-ponny, Msv på b-ponny.. :) 

3.vikken var den bästa tävllingen du någonsin har vart på 

Svar: Ojj svår fråga, men Åstorp tycker jag var väldigt bra, men favorit är nog Billdal! ;) ♥


4. vad är din älskings färg ?

Svar: Gillar nästan alla färger dock i olika sammanhang, men tycker olika sorters av blå är fint! :)


Hej! Såg att du kommenterade min blogg så då tänkte jag kommentera din. Hur länge har du ridit? :)

Svar: Har ridit ett tag, inget bestämt år, men sen jag var riktigt liten, uppfödd med hästar... x)


Lungt ! :) 
* Favoritbutik? *kläder* 

Svar: Gina Tricot & New Yorker, dock Cubus på jeans.. ;)


* Vilka bloggar läser du? 

Svar: Lite olika, nattstad.se/emilsvendsen linnolsson.se nelliberntsson.se zmurfs.blogg.se ponnysanning.se och några till!! ;)


* Har du nån favoritblogg? 

Svar: Njaa, om dom är bra så uppdaterar dom dock inte så ofta.. Men gillar linnolsson.se & darios.se. :)


* Vad tänker du precis innan hindret? 

Svar: När jag väl tänker så tänker jag, ''Nu flyger VI'', hihi.. Sen innan kombinationer måste jag alltid tänka innan kombinationer för att det alltid går bäst då.. Så då sitter jag & tänker ''Tänk, Tänk, Tääänk''!! xD


* Några planer för nån ny häst? 

Svar: Inte inom detta året som kommer, ska satsa stenhårt på b-ponny, sen ska jag avsluta b-ponny tiden med flaggan i topp, sen får vi se med nya hästar, kanske c- eller d-ponny, bara tiden får avgöra.. ♥


* Varför började du blogga? 

Svar: Många kompisar gjorde det, så jag gjorde det också med en kompis.. Sen så nu gör jag det mer för att kolla tillbaka och se vilken utveckling man gjort med hästen tex..!! ;)


:) Kram!

Kram! :)


Varför började du rida? 

Svar: Inget svar, är uppfödd med hästar, sen var det de som gällde..


Hur många hästar har du och haft? 

Svar: Har faktiskt inte haft så många, men dom som jag har nu så är det 6 st, sen så har jag ridit en till försäljning i några månader! :)


häst/ponny?-Ponny är något utav det bästa som finns.. ♥
terräng/dressyr?-Terräng är väldigt kul, dock har jag inte hoppat så mycket.. Men dressyr är också väldigt kul när det går bra, men terräng får nog gå före.. ;)
glass/godis?-Kan helt ärligt inte välja, glass är nått utav det godaste som finns.. Men det är dessvärre godis också.. ;o
Kram ♥

Kram! ♥

 


Kommentarer
Postat av: camilla

Sugen på att göra en gästblogg som kommer upp när jag är bortrest? Maila din gästblogg till [email protected]. Läs mer på : http://isisbrudarna.blogg.se/2012/july/gastblogga.html
KRAM

2012-07-16 @ 22:50:44
URL: http://isisbrudarna.blogg.se/
Postat av: Lina Holgersson

Hejhej!
Tänkte bara tipsa lite snabbt om att jag har en frågestund nu där jag KOMMER LÄNKA ALLA MED BLOGG SOM FRÅGAR NGOT. Tänkte svara på allt!

Passa gärna på att fråga ifall det är någon speciell tävling ni vill ha i min blogg med något speciellt pris. TÄVLINGAR ÄR PÅ GÅNG!

Men fråga gärna vad ni vill, gärna flera frågor. Blir glad för alla (:

Puss //Lina Holgersson

2012-07-16 @ 23:42:53
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0