FRÅGESTUND del 2:

Frågestund del 2:
 

Hur länge har du ridit? :) 

Svar: Ett tag nu, har alltid haft intresset för hästar men när jag fick Comet blev det ''riktigt'', sen är jag ju dessutom uppfödd med hästar.. :)

Favorit färg? 

Svar: Jag gillar alla färger men i olika sammanhang, tycker att blått är fint ivartfall! :)


Favorit blogg? 
Svar: Gillar dom jag läser, men tror att det får bli linnolsson.se ! :)


Fråga nu i min frågestund: 
http://orksryttarna.blogg.se/2012/july/fragestund.html

Det har jag redan gjort.. ;)


Italien/Grekland-Har varken vart i Italien eller Grekland, men skulle velat åka till Grekland, verkar riktigt fint där! Det är det säkert i Italien också, hehe.. ;)
Pizza/Donken-Båda är asgott, men om man har sallad på pizzan känner man sig inte lika fet, HAHA! x'D 
Liseberg/Gröna lund-Har aldrig vart på Gröna Lund men det är säkert bra.. xo
Sola/Bada-Bada är mycket skänare/roligare, har skitsvårt för att sola om jag inte somnar, kan inte sitta still så länge.. xD
Iphone 4s/Ipad 3-Visste inte att det skulle komma en iPad 3, men den är nog bra, MEN jag älskar min lilla ''ögonsten'', haha.. ;)


hur många egna hästar har du?? :)

Svar: 2 st, b-ponnysar! :)


Vad är det bästa med dina hästar? Vad har dom för egenskaper? 

Svar: Det bästa med dom är nog att dom nästan alltid är glada, sen att dom alltid finns.. Tibbie(den gula) hon brukar jag säga är en bitchig liten brud, alltså är hon lite bitchig i ridningen mot dom nya.. Sen försöker hon alltid göra en glad! ♥ Comet är min och han är min knashäst, när man är arg på honom gör han något roligt så att man börjar skratta, speciellt i ridningen.. ♥ Diddi är en riktigt liten dam, hihi.. Men jag älskar henne, även om jag inte känner henne  bra än.. ♥

Dett bästa med din blogg enligt dig? 

Svar: Hon som skriver den.. Hennes hästar är nog från himlen, haha!! ;)

Vilka bloggar läser du? 

Svar: Läser inte så många; nattstad.se/emilsvendsen jakobssonlovisa.blogg.se linnolsson.se nellieberntsson.se zmurfs.blogg.se och några kompisars! :)

Vad tycker du om min blogg? 

Svar: Din blogg är jättefin, kikar in på den nån gång om dagen och det är jättekul att du bjuder lite på dig & dina häster på bilderna!! :D

Häst/ponny
Häst/ryttare?-Det kan inte vara en ryttare utan häst, men det kan ju faktiskt vara en häst utan ryttare.. ;o
Glass/godis?-Båda lika gott! ♥
Hästaffär/klädaffär?-Gillar att handla kläder, men hästsaker är ännu roligare! :D

:):):)):):Kram

Kram!! :D


AA, jag kan vell vara med och ställa några frågor : 
1. Hur många ponnysar har du ? 

Svar: 2 egna, och 2 som jag rider! :)


2. Har du B,C eller D ponnyer? 

Svar: B- & c-ponnyer! :)


3. Hur gammal är du?

Svar: Fyllde 12 år i början av Februari! :)

 

/ http://amares.blogg.se


Ida 

När börja du rida?

Svar: När jag var liten, uppfödd med hästar men 2008/2009 började jag tävla.


sv. ahah tack, har typ knappt börjat med den men aa :') 

frågor: 

1. Vilken klubb tävlar du för? 

Svar: Tanums Ridklubb detta året ut.. :)

2. vad heter dina ponnys? 

Svar: Tibbie & Comet, sen Kulltorps Deirdre.. :)

3. Hur höga är dom och hur gammla? 

Svar: Tibbie är 10 år & 126 cm, Comet är 13 år & 130 cm, Diddi är 11 år & 138 cm tror jag.. :)

Kram och lycka till! <3

Kram & tack! :* ♥


Vilken häst var det du gick omkull med?:)

Svar: Fanni.. ;)


Emmy 

Frågor: 
1. Hur länge har du ridit? 

Svar: Ett tag, uppfödd med hästar, alltid haft intresset men började tävla 2008/2009. :)

2. Vem är din idol?? 

Svar: Rolf-Göran Bengtsson, min tränare, Linn Olsson & min mamma. ♥

3. Vad heter dina ponnyer/hästar??? 

Comet, Tibbie & Kulltorps Deirdre.

// Emsan


Vad har du för mål med dina ponnysar? :) 

Svar: Tibbie få en bra placering i SM, sen nästa år om jag inte e för lång, Baltic cup.. Comet, Msv & SM, kanske Baltic nästa år hade vart kul! Diddi, Msv & SM(inte detta året)! :)

//Lovisa


Det var dom, ni kan fortfarande ställa fråger/This Or That.. ;)

Hörs, puss Moah & tack alla ni som ställde!! :* ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0