Några som jag tycker rider riktigt bra(kända ryttare):

Några som jag tycker rider riktigt bra:

1. Rolf-Göran Bengtsson-

Allas kung, haha!
Men ivartfall, jag själv tycker att han rider snyggt & följsamt, finns inte så mycket att säga om hans ridning mer än att den är...
perfekt
 
 

 
2. John Whitaker-
 
Tycker att han rider bra.. Han verkar ha en bra plan i sin ridning!
Dessutom är hans kollektion med överfina saker heeelt att dö för! *_*
 
 
 


3. Rodrigo Pessoa-
Han tycker jag rider riktigtriktigt bra!
Rider svåra hästar & tar upp sådana hästar som ingen trott på & vips hoppar dom Världscupen...
 
 
 

 
4. Eric Lamaze-
Han rider också riktigtriktigt bra.. Mjukt & följsamt.. Det ser enkelt ut när han rider, enkelt, simple.. 
Och man kan ju inget annat än att döö för hans fina hästar, och för Hickstead...
 
 
 

//Moah :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0