Presentation:

Jag heter då Moah Eckerlöv, är 12 år & har 2 egna hästar & 1 som jag har fått låna..
 
Mina intressen är att rida, va med kompisar(när jag har tid) & att shoppa(haha).. ;)
& jag älskar även musik, speciellt One Direction & Harry Styles(i 1D)!
 
Med mina ponnysar tränar & tävlar jag inom grenen hoppning.. Vi älskar det, rent utsagt! ♥
Jag tävlar på Msv nivå & ska tävla Svenska Mästerskapen i början av augusti..
 
Just nu har jag brutit ''foten'', rättare sagt.. ''Fotknölen'' var/är av på två delar, fotleden var bruten & flera småfrakturer i foten.. 
 
Det var lite om mig, puss Moah! :*
 
Tibbie. ♥


 
Comet. ♥


 
Kulltorps Deirdre ''Diddi''. ♥
 


& jaaaaaaaaaag ^^


#trueshit.com
 
//Moah! :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0