Resultat från Västervik:

Strök ju mig på fredagen så hoppade lördag & söndag. ;)
 
Lördag:

Hoppade bara en klass, Msv, ackumulator med Joker. Vi fick ett pet i kombinationen, men en gubbj*vel(har det på film) ställer sig i vägen?!?!?!?!?!?!?!!??!?!??!?! @@@@@@@
 
Söndag:

Msv RPC, kändes bra, allt satt ASBRA fram tills ett räcke och hon hoppar, sen tar hon ett omtramp, och sen hoppar RAKT upp, och jag FLYYYGER(har detta på film också), men jag fick inte ont.. Ställde mig upp & skratta, HAHA x'''D
 
Msv A:0,rev första, fortsatte 2-3 sen på 4:an vet jag inte va som hände, tror jag hade lite dålig galopp & och TVÄRnitar sen tog jag de igen & sen utgick jag..
 
Helgen var okej, jag är lite sne, Tibbie känner det hur lätt som helst så det har vart en bra helg, helt ärligt! :)
 
//Moah :*
 
Bild från Åstorp. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0