Svar:

Vad ska du göra med Tibbie och comet? Säljer du de då eller vad ska dy göra med de? När är din b ponny tid slut?

Svar: Comet kommer stanna hos oss hela livet, sen om vi lånar ut han till en duktig liten ryttare men alltid vara i min ägo. Tibbie får vi se, ska ta ett föl på henne först men innan dess ska jag rida henne hela nästa år om jag inte blir för lång/tung. :)

Tibbie har vi nästan kö på, haha. Men vi vet redan vilka som ska ha henne!! :D

Har hela nästa år som jag kan hoppa, men sen kan jag rida lite dressyr på Comet 2014 för då får jag bara tävla han i dressyr, hade vart lite kul.. Bara jag inte blir för lång, men det ska nog inte va någon fara! :)

//Moah :*

 

 

 

 

You're my kryptonite. ♥

 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Nähe du moah du får inte bara rida dressyr du får tävla fälttävlan också ;)

2012-07-25 @ 17:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0