Svenska Mästerskapen utomhus 2012:

Nu ska jag skriva ett inlägg, som kommer handla om mig, Tibbie & SM.. När jag bröt foten, SKULLE jag tävla SM ändå.. Jag SKULLE verkligen.. Sen när läkarna säger att det är möjligt 10% blir man RIKTIGT ledsen.. Men nu emellan Västervik & Räkanhoppet tänkte jag, att om det INTE kändes bra på Räkanhoppet, skulle jag stryka tanken om SM & ta det inomhus istället.. Men känslan fanns där.. Den va klockren, det kändes bra, riktigtriktigt bra.. Så nu står jag på startlistan till Svenska Mästerskapen 2012, jag bryr mig inte om vi blir uteslutna eller om vi vinner, eller kommer på 7 plats.. VI tog oss dit, jag & Tibbie.. Med bruten fot.. & md hel fot.. ;) Nu ska vi BARA gå in & ha kul.. & försöka se liiite snygga ut.. ;) Det va inte så lång inlägg, men jag tror ni fattar.. Det viktigaste av allt.. Är att vi står med på resultatslistan.. Ute som på första plats.. Bara VI står på resultatslistan från utomhus SM 2012. <3


Kommentarer
Postat av: Elin

LYCKA TILL!!:D

2012-07-31 @ 16:45:03
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Hannah Cooper

Lycka till nu bästa vännen! :)<3

2012-07-31 @ 19:04:44
URL: http://hannahcooper.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0