Tibbie. ♥

Tibbie är verkligen en ponny.
Hon älskar godis, om hon får för mycket börjar hon nafsa & hon vill en aldrig något ont.
Hennes bruna ögon är fyllda med så mycket klokhet, samtidigt som det alltid finns glimten av busighet, lycka & kärlek..
Hon vill göra en glad.. Och det gör hon ju.., allas älskade Tibbie.
Denna ponnyn vet hur cool hon e, jag menar, hur många tror att denna ponnyn kan hoppa när hon har lång kropp & korta ben & en mankhöjd på 126 cm.. Men istället går hon in & gör sitt till 120%
 
& jag vet nog ingen ponny som ställer upp som Tibbie.
 
En dag ska det stå Tibbie skrivit på min kropp! 
Så mycket denna ponnyn betyder för mig, kan ingen någonsin få ut i ord. ♥
 

Lite ''snabbfakta'':
Namn: Tibbie
Född: 2002
Mankhöjd: 126 cm
U: okänd E: okänd
Ras: okänd, hon har antagligen islänning i sig.
Det enda jag vet om henne är att hon kommer från en marknad i Skåne och att hon stått på ridskola..
Min fina skogsmulle-ponny... Som kan hoppa... Och är grym på det! ♥
 
 
 
 

Puss Moah :* ♥

Kommentarer
Postat av: io

tibbie är så söt <3

Svar: Hihi, visst e hon! ;) <3
Moah Eckerlöv

2012-07-08 @ 18:06:52
URL: http://www.ponnyio.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0