Tjoo!! ;)

Hejsan!! Sitter i bilen påväg hem, min mobil har inga pengar på kortet så jag lånar mammas.. Dessutom har blogg appen inte direkt blivit bättre men publishdev.se funkar ypperligt för min del.. ;) sen när vi kommer hem ska Tibbi ut tror jag, hon har stått inne idag då hon gärna rymmer ut från hagen(ja vi har ström.. HINGSTSTRÖM dessutom..) och äter det jättemumsiga gräset från gräsmattan.. Även om det inte gör något men bara så att hon inte går någonstans eller trasslar in sej inått eller ni fattar.. ;) och så ska vi äta när vi kommer hem.. Jag har tänkt på en sak, att jag har nog en ganska liten mage i&med att jag äter rätt lite för det mesta men blir hungrig VÄLDIGTfort men, somsagt, fått dille på sallad, ska äta min goda sen. Och revben & kyckling tror jag?!? ;D sitter och längtar ihjäl mig för att få rida nu ska ni veta, att få hoppa, att enbart få skritta, :') har aldrig haft sånt här sug i kroppen efteratt få rida!! :| ska snart handla också förresten.. Och imorgon får jag telefon-kortet, vill ni att jag lägger upp videosarna på Fanni sin första start & Comet 80&90cm ? :) hörs sen om jag kommer in, annars godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0