Utkast: Jul. 29, 2012

Godmorgon!! :) Vaknade nyss, mamma är & kör Hannah till jobbet så ringde alarmet.. Så nu kan jag inte somna om!! @@ Idag hoppar jag RÄKAN FINALEN, en MsvB bed A1:b, först hoppar man en grundomgång, sen om man nollar går man vidare till omhoppning1 & om jag inte minns helt fel måste man nolla den också & sen är det en till omhoppning(2)! Ska rida först lite lugnt, sen gaasaa på lite, startar först & så men kan redan banan, haha! xd banskissen är öppe!! ;) Ahh, ja e SÅÅÅ glad.. DETTA kommer vara det största som jag & Tibbie NÅGONSIN gjort! <3 Hörs sen, innan start & med resultat! <3 & btw, igår som jag glömde skriva, trodde jag ju att jag hade rivit två hinder & därmed tänkte utgå.. Men NÅTT sa att jag skulle fortsätta.. Och det gjorde jag ju!! <3 Helt sjukt att jag faktiskt KVALAT SM!!! <33333 Puss en ÖVERglad & LADDAD Moah! ;** <33333333

Kommentarer
Postat av: io

lycka till

2012-07-29 @ 10:27:59
URL: http://wwwponnyio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0