AW

Ligger just nu i sängen, rider Tibbie om 1 timma, då är det banhoppning som gäller, Diddi är inte riktigt bra i vänster-bak, vi ska kolla upp henne när jag kommer hem.. ;-)

Tibbie HAR seriöst gått bäst HELA veckan, "presterat" till 110%
En dag då hon va lite stel, men annars klockrent varenda dag! Min finfina prinsessa... <3

Och Stefan är en av dom bästa jag tränat för, seriöst, han ÄR skitbra, & Tibbie ger verkligen allt på träningarna.. Nu ska jag snart gå ut och fixa henne, för att sedan mocka och sen fira midsommar.. Så hiiiimla härligt! <3

Btw, det är VÄRLDENS goaste bruuud's här.. ;)

Puss & glad midsommar, så hörs vi när jag kommer hem! ;***


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej <3
ska vi fixa sån länk som jag och mathilda har i menyn?
titta på min blogg så ser du :)

Svar: jaa gärna! ;)
Moah Eckerlöv

2012-06-24 @ 00:33:59
URL: http://ellenkj.blogg.se
Postat av: EMILIAAA,MELINAAA

Det måste vart häftig att träffat miss Berntsson. :)

Svar: haha, jadå.. ;)
Moah Eckerlöv

2012-06-24 @ 12:13:17
URL: http://snelpanii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0