Back on Track.. ;-)

Hejsan, kan berätta lite om vad som hänt när jag vart "borta".. ;)
Ponnysarna har gått lite sisådär, inga långa pass MEN lite hårdare pass, MYCKET upp för backarna, det har dom verkligen behövt!!
Skolavslutning, SJUKT gött, behöver verkligen lov nu, så jobbigt ibland när man har både skola och tre hästar att rida & fixa till, men ivartfall.. Idag ska jag packa. Kläder, schabrak, skydd, broddsaker, täcke & lite småsaker.. Imorgon ska båda tvättas, Diddi har VERKLIGEN blivit fläckig & Tibbie har världens fulaste man, haha, skit tjock~not good~ ;)

Sen ska jag väll putsa lite & tvätta borstarna, får se vad jag hinner, fixa transporten ivartfall, imorgon skulle jag till Göteborg förresten.. :-)

Nu ska jag kolla lite på tv, sen drar jag ut & fixar lite, igår fick hästarna en ny hage förresten, med MASSA gräs, så dom fick gå ute inatt, hihi, dom ÄLSKAR den verkligen..!!.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0