:D

Är just nu i Göteborg.. Chillar och har ätit för ett tag sen. Sen sova lite för att sedan åka mot Skåne, det ska bli så J*VLA kul! :D

Idag var jag på en liten Clear Round, hoppade den nya 60 cm, jätteduktig, nolla första start, första banan på två år, jätteduktig verkligen!! :)
Sen Comet 80 & 90 cm, nolla båda klasserna, så jäkla fin han var, hoppade 110-120 cm på LA banan, SÅÅÅ nöjd över honom, hihi! <3

Sen red jag Tibbie & Diddi i paddocken, dom var verkligen HUR fina som helst, hoppade en liten "bana" på tre hinder/ 1m på båda, skitfina skutt, inga höjder bra känn på dom då dom inte hoppat på ett tag.. ;-)
Sen tvättade jag Diddi som var HUR smutsig som helst, men nu är hon ren och fin, hihi.. Imorgon blir det bara att lasta in dom, åka och sitta i bilen, sen AW/1vecka-LOVE... <3

Men nu ska jag va lite social, hörs senare kanske.. ;) :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0