Godmorgon! :))

God morgon, vaknade för en stund sedan.. Har lite ont i foten idag men har legat så knasigt med den inatt.. Har vaknat några gänget inatt men somnat om direkt efter jag fixat "fotläget" hehe! ;)

Just nu ligger jag och kollar på tv, ska gå och äta frukost och hålla mig uppdaterad via Equipe på alla tävlingar.. GUD så tråkigt det är när man vet att jag hade vart och tävlat nu om inte den j*vla foten skulle gått "i flera bitar"... Men aja "gjort" är gjort, synd bara att det händer NU?!?! ;o

Men nu tror jag att jag börjar bli lite hungrig, haha..
Puss! ;**
Ps. Skriver ett sånt "snabbinlägg" så bilder vet jag inte hur man får upp.. Om man ens kan få upp det.. ;) DS.

Kommentarer
Postat av: Elin :)

Behöver du hjälp med dina ponnysar ? :D <3

2012-06-30 @ 13:40:00
URL: http://bohusryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0