Livet leker.. ♥

Som ni ser ovan.. Livet LEKER! ♥

Sitter just nu & lyssnar lite på Ed Sheeran, sjukt bra & goa låtar, hihi!
Har förresten haft besöksrekord, jag som typ aldrig bloggar, haha.. 
 

Ska skriva ett långt inlägg om AW, något av det bästa som hänt mig, fått lära mig rätt så mycket nytt, och fått nyqa sjukt härliga kompisar...
~Big love~
 

Idag har jag ridit Comet, hoppade liten kort Msv bana & han hoppade jättefint, imorgon ska jag va med Friiiiiidaa, så jäkla kul, kanske drar till Liseberg..
 
På tisdag rids 3/4 hästar, sen ska dom trimmas torsdag.
Fredag hoppar jag Fanni(den nya) på Ale-Jenny Lund, vet ej klasser. Tror Comet också, Tibbie ska hoppa lördag och söndag, Comet också tror jag och Fanni fredag och kanske lördag, vet inte klasserna dock, haha.. ;)
 
Gud vad denna sommaren kommer älskas, fast kanske inte vädret, får väll hoppas att det blir bättre nu! 
 
Nu ska jag allt börja skriva lite från AW, så ni har nått att läsa imorgon, update från mobilen kommer om appen vill sammarbeta.. ;) 
 

Puss! :*
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: io

fina bilder <3

Svar: Tack!! <3
Moah Eckerlöv

2012-06-25 @ 12:42:03
URL: http://www.ponnyio.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0