Ursäktar...

Ursäktar för dålig uppdatering men gårdagen blev inte riktigt som planerat.. ;)
Vet inte tid och sånt men iaf... 
Drog till stallet, hade hoppat klart Fanni och vi skulle galoppera runt ett varv, då släpperunderlaget i paddocken och Fanni kommer på mitt ben.. 
Foten är bruten på två/tre ställen, ska gå med gips i 4veckor sen ett special gips så att jag kan tävla SM.. Gud så
bra! <3
 
Så nu har jag en skruv/spik i foten, blivit opererad för första gången, åkt rullstol, och nu hoppar jag på kryckor.... Ibland bara jag älskar livet! ;)
 
Men som tur va var det bra och snäll personal där! ;) <3
 
Puss Moah! :**
 
 

Kommentarer
Postat av: TheSaraaaaH<3

Urch krya på dig gumman!:/<333

Svar: <3
Moah Eckerlöv

2012-06-26 @ 19:58:42
URL: http://TheSaraaaaH.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0