:-)

Har precis vart ute och ridit Diddi som var mjuk och fin, pinna på bra i skritt, trav & galopp, sen Tibbie barbacka, studsa fram mestadels av ridpasset, men hon har blivit så jäkla stark och så fick jag fläcka till lite då&då & då börjar hon studsa-MITT fel!
Annars var båda väldigt fina! <3

Om ni undrar varför jag inte rider Comet så mycket just nu, så är det för att han har haft ett "litet" sår(säger inte så mycket om det) men har ABSOLUT INTE vart halt, vill bara att han ska få vila lite, har nog vart rätt mycket för han. Börjat tävla så vips på direkten efter typ 1&ett halvt år-inte lätt, men han är ju grym, hihi! ;-)
Men ska rida igång han nu i helgen, mycket tid så det ska bli skönt, måste få röja ordning ordentligt i stallet och inne, ska faktiskt börja packa lite tills nästa helg, och aa, ska bara mysa och sen ska jag träna på söndag-fullt upp egentligen!

Men nu ska jag snart gå ut och ge hästarna krafftfoder, sen in och kanske skriva deepshit inlägg, får se hur det blir... ;-)

Kraaam Moiiz! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0