Att skaffa "Mål"...

Något som jag tycker är väldigt bra är kalendern "STALLBOKEN" något riktigt fiffigt, faktiskt, hehe! ;) Men åter till inlägget....

Jag själv tycker att jag är väldigt bra på att sätta upp mål. Ett mål för varje månad SKA det vara! Ett för varje häst och ett för DIG som ryttare.
Sen när det är över månaden så ska det bara vara "små" mål, som tex. "Sixten måste bli bättre med bakkärran så att han kan få upp ryggen-backar & graman...

Sen finns det också långvariga mål, som tex. få stadiga rundor i MsvB på Tjorven. Det kanske du får på Änglahoppet på din SISTA b-ponny tävling.. Men du nådde ditt mål.. Det är därför det är så bra att skaffa mål varje månad, för då blir man så jäkla taggad NÄR man uppnått det!

Just NU tar jag hjälp av STALLBOKEN, den ÄR grym! <3

Men komihåg nu att skriv inte mål för hela året, skriv den 31 Maj en sammanfattning av månaden, och skriv mål för den kommande SOMMAR-månaden JUNI! <3

Puss Moah, ska FÖRSÖKA få upp en bild! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0