Dagen:

Har vart BÄST, LÄTT! <3 Ponnyn har skött sig finemang och jag har inget mer att säga mer än att hon är BÄST! <3 Glöm nu inte heller att det är TREDJE gången jag sitter på hästen! LC- riktigt fin runda, några knas avstånd men vad gör det ? Det hela räckte till en FEMTE placering.. <3 LB- lika fin här om inte finare.. Älskade ponny som ställer upp fick med sig en SJUNDE placering, hihi! :3 <3 Kan även meddela att stöveln gick sönder innan första start så red med tejpad stövel i båda klasserna.. Sen när jag kommer hem ska jag spola hennes ben pga. en sak som hände men det är INGET farligt, bara några små sår, sen mocka, kolla och fixa Comet, skritta båda och kanske Tibbie, OCH fixa transporten.. Kommer ha fullt upp hela dagen och jag kommer vara APTRÖTT när jag kommer in-rakt i sängen och sova för att sedan gå upp 4 och åka kl 5, chaa sovmorgon, chaa.. Typ ;) Kommer nog ändå upp ett inlägg sen, men vi hörs... P&K! <3

Kommentarer
Postat av: sara

Vilken häst är det du tävlar?

2012-05-20 @ 09:41:24
URL: http://thesaraaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0