;)

Kunde inte sluta blogga, hihi! ;) Vet dock ej vad jag ska blogga om... Får väll komma på något! ;) Kan berätta lite om hur dagarna är vid tävling, tex. om jag tävlar på lördagen, förberedelse, och dagen efter tävling: Fredag(som tex. imorgon), först går jag kanske upp lite tidigare, och rider, mockar och fixar, sen putsar jag och packar foder och sådant. Sen tvättar jag hästarna och sen tar jag en dusch själv.. Lördag, mamma går upp först och fixar, sen går jag upp och klär på mig och äter frukost, sen bär det av, kommer fram, går banan om det är rätt klass, osvosv. Sen fixar vi hästen och sen är det bara att börja rida fram.. Söndag, brukar mysa med hästen lite, fixa den och skritta ut en lång tur barbacka.. Sen är det inte så mycket mer att göra... Nu taggar jag till helgen så JÄKLA mycket, blir LC och LB med Diddi båda dagarna och sen LB när LA med Comet! :D <3 I Stenungsund och Skara, fy så kul det ska bli! <3 Nu ska jag sova så jag kommer upp och kan blogga minst lika bra som idag... ;) Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0