:)

Heej!!
Just ridit Comet med graman och innan det mockade jag och var och trimmade Diddi & Tibbie för Bella istället för imorgon.. Alla var jättefina! :)

Mobilen har inte velat sammarbeta så nu äntligen kommer jag in på bloggen..

Fick en "fråga" om jag inte kunde skriva ett inlägg om hur jag planerar veckorna innan och efter tävling.. Ni får JÄTTEGÄRNA komma med förslag på sånt här, ni kan skriva hur många förslag ni vill!! ;)
Men skriver det sen, hehe! :)

Imorgon ska jag STÄDA & rida alla tre, lite flytta och ställa med gramanen på Tibbie och Diddi, Comet trimmar jag lite.. :)

Sen måndag-skola&Diddi&Tibbie får vila, tisdag-skola&träning för Bella, onsdag-............, torsdag-skola(TROR JAG)&åka ner till Åstorp/Skåne, fredag&lör&sön-tävling sen hem, hoho! :D

Nu ska jag börja skriva det andra inlägget, det kommer upp snart!! ;)

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0