H3llu! :)

Som ni förstår har jag börjat blogga lite igen, nu har jag faktiskt lite mer att skriva om än innan... ;) Igår praoade jag ju... Var askul, sen köpte jag lite saker i butiken, Queens! Mina hästar kommer vara SNYGGAST på lördag och antagligen söndag! :D Idag ska jag köpa ett nytt bett och ett täcke till Diddi, och sen kraftfoder och spån, rida Diddi, rida Comet, rida Tibbie, mocka osvosv. Tvätta borstarna, och städa i stallet... FULLT upp, och imorgon blir det dock inte bättre, ska tvätta två kanske tre hästar, rida, fixa stallet och aa.. Sen på lördag blir det tävling i Kungälv/Stenungsund/Troja.. :) Och på söndag blir det kanske tävling i Skara med båda igen, så jäkla kul! :D Hörs senare! ;) P&K M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0