Kärlek till vädret, inte ett litet moln på himlen!! <333333333

Heej!
Hästarna är ute sen några timmar tillbaka, och jag har ätit frukost, gick in för att hämta något men glömde vad jag skulle hämta och nu sitter jag och bloggar istället, hehe! ;)

Jag håller på att städa i stallet och det blir bra, ser typ ut som ett bombnedslag men nu blir det fint! :-)
Allt i stallet är klart, hö, vatten, kraft och mocka.. Sen ska jag bara rida-SKÖNT!

Sen så ska jag inte göra så mycket, ska fortsätta städa i stallet och blötlägga maten, har köpt nytt kraftfoder som ska vara jättebra! :)
Dom fick lite imorse och dom ÄLSKAR det.. :D

Ska även försöka städa lite i "mitten" av stallet eller vad man ska kalla det, där är set också ett bombnedslag, och så håller jag på att fixa transporten, asgött att göra sånt här i så fint väder! Man blir så himla glad då, och det är typ kul att städa, hihi! :3

Måste tvätta ett eller två schabrak till torsdag... Astaggad, verkligen, måste dock köpa nya gräsbroddar... xD

Aka nu får jag väll dra mig ut och fixa vidare... Puss, hörs senare! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0