Mina hästar del 1:

Comet: Comet fick jag för två år sen plus några månader, den ponny är EN PÅ MILJONEN! Kommer bara finnas en COMET, sen är resten WB! Det är tre som verkligen trott på Comet, min grymma tränare Bella, jag och mamma, sen no more, sorligt men sant.. Denna ponnyn kommer tävla bland sveriges ponny elit den 3-5 augusti, OCH det är TRE ynka små människor som tagit honom dit! Comet kommer jag kunna fästa mig vid så hårt som möjligt för han kommer ALDRIG säljas mer, han ska fan hänga med mig som maskot sen om jag blir så "stor" att jag tävlar WC, Comet skulle ÄLSKAT det! <3 Denna ponnyn kommer vara MIN, livet ut, dagen han försvinner kommer jag bara ha en 99 del kvar av mig, resten hänger med dig, för att sedan komma tillbaka, lika grym, lika BÄST som du alltid kommer att vara... Denna ponnyn har KAPACITETEN, denna ponnyn har HUVUDET, DENNA PONNYN HAR VILJAN att nå nordens största ponny elit... Fyfan vad jag älskar dig, Comet! <3 Jag kan meddela att när jag skriver detta har jag fett mycket tårar som rinner ner för kinderna, för alla dessa stunder med denna ponnyn, betyder mer än alla mina lyckliga timmar på jorden! Comet, du och jag FÖRALLTID! <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Fy fan vad fint skrivet Moah, de e så jävla rätt!<3

Han är en UNDERBAR ponny!<3

2012-05-17 @ 12:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0