Mina hästar del 2:

Tibbie: Vart ska man börja, min fina Tibbie, kommer bara finnas en Tibbie! Och det är min busiga, söta, grymma, övercoola, fina, BÄSTA Tibbie! Denna ponnyn HAR verkligen viljan att gå HUR långt som helst, hon vet att hon är BÄST och kollar ALLTID på rosettens färg om den inte är blågul, knasponny.. Tibbie ÄR verkligen ängeln från ovan, hon har inte tappat vingarna, det ser man ju... Hon bara flyger fram, hihi, denna ponnyn kommer jag ALDRIG få nog av. Hon har lärt mig så jäkla mycke, ALLT som inte Comet har lärt mig! <3 Även om hon kanske inte har den snyggaste kroppen, så har hon sveriges/världens bästa hoppteknik, och viljan, detta är en ponny som man kan rida snyggt på men samtidigt snabbt! Tibbie vet vad hon gör, hon ställer verkligen ALLTID upp! Världens mysigaste i boxen men en liten rackare på att rymma.. Tur då att hon är lätt att få in.. ;) Tibbie kommer ALLTID finnas i mitt hjärta, och den tid vi ska ha med varandra ska jag BARA njuta, sen får vi se hur det blir, men innan hon åker ifrån oss vill hon ha en söt liten gul bäbis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0