Tävling:

Nu tar vi tex. ett meeting, vi tar "hela" vecka , nu säger vi att det ska vara meeting v. 23 fredag-söndag.. ;)
V. 23;
Mån-Antingen får hästen vila, annars trimmar jag den och rider igenom den, ANNARS tränar jag den!
Tis-Som måndag!
Ons-rider ut den, rider igenom den på ängen eller på vägen, bara ha roligt med den! ;)
Tors-åker ner till stället där jag ska tävla om det är långt dit, trimmar den där på kvällen och promenerar när jag kommer dit FÖRST! ;)
Fre-tävling! :)
Lör-tävling&kanske lite trim på kvällen! ;)
Sön-tävling&hem, promenad när vi kommer hem... <3

Veckan efter blir oftast såhär:
Mån-skritt.
Tis-skritt/vila.
Ons-rida lång&låg.
Tors-Lite högre men ändå lite lång & låg.
Fre-trimma.
Lör-trimma
Sön-lång&låg...
Notera att jag nästan ALLTID rider ut, så skriver inte ut eller så.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0