Tiden/åren....

Jag satt förut i bilen och tänkte på hur mycket jag mognat det sista året.. Jag HAR verkligen valt ut dom närmsta & bästa kompisarna som man kan få.
Just nu har jag nästan BARA äldre kompisar, sjukt mycket enklare så! Tur är väll det att man har äldre friends så att man kan mogna lite..
JAG själv har mognat SJUKT mycke och blivit så jäkla mycke tryggare i mig själv, blivit mer självsäker än vad jag var för tex. ett år sen..
Vet inte om det handlar om kompisarna, eller kanske om hästarna, om familjen... JAG tror det beror på ALLT!

När jag var runt 5-10/11 år var jag RIKTIGT killtjejig, nu är jag samma Moah 2 år senare men lite tryggare i mig själv, ÄNNU lite mer "tjejig" på ett BRA sätt, även om jag inte väljer klänningen före shortsen eller tjolen före jeansen, jag rent av HATAR vissa kläder...
Kommer ihåg när jag gick i förskolan/ettan, jag ÄLSKADE min lila "kattdräkt" den var ASTUFF tyckte jag DÅ, tur e väll det att jag inte tycker det nu, haha! ;-)
Nu äre lite mer chillidill stil som gäller-korta shorts, snyggt/snygga linne/linnen, med ett par SNYGGA skor och lite accessoarer... Never jag skulle kunnat gått i det för 1 år sen... NEVER, haha! ;-)

Sen hur jag förändrats som person är också SJUKT, har blivit så jäkla glad, sprallig osvosv..
JUST NU, vet jag vad jag vill, både hästrelatetat och icke hästrelatetat, båda lika bra, ett lite hemligt, ett ska jag fixa i helgen... NI fattar vad jag menar, hehe! ;3
Sen HUR det löser sig fixar vi sedan, NU LEVER JAG LIVET SÅ SOM ALLLLA 12-åringar SKA GÖRA, FYFASIKEN VILKEN LIVSNJUTARE JAG ÄR, HAHA! x'D


~Ta dagen som den kommer, jag lovar det kommer komma bekymmer... MEN imorgon kommer nya~

Nu ska jag livsnjutar'n gå ut & göra det som är läskigast(ja jag är seriös).... TA HÖ!?!?!?!?!?! Detta kanske är mitt sista inlägg här, haha nejdå, skoja bara, NI ska få följa mig genom denna resan hela vägen till SvenskaMästerskapen 2012... ~Det spelar ingen roll med hur många ni e, Ni bara finns där en dag! ~
<3


Puuuuuuussssss nu väntar mina små tjockisheeeestar!! ;-) :*** <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0