Dagen..

Idag har Tibbie kollats..
Kan ta hela dagen.
Först kom vi fram, ett sjukt fint ställe måste jag säga, riktigt trevliga va dom som va där också, och va såklart i mitt älskade skåååååne!!
Det va 3/4 st som där, först så va det en kille som kände på henne, klämde på olika ställen på benet och hoven. Hon reagerade på nedredelen av benet. Sen gick vi till en liten volt i en liten manege typ. Hon halta inte nått då typ. Sen gick vi tillbaka och han klämde igen. Jag fick springa en massa haha. Nu haltade hon!
Sen gav vi henne bedövning på ena sidan typ, det va i lite, & vi åkte och åt. Sen så tog vi ut henne och sprang igen & till volten också. Nu haltade hon på andra sidan. Så hon röntgades, men dom såg inget. Sjukt skönt men hon behandlades. Ska tillbaka om 2 veckor..
Detta va en SAMMANFATTNING, sjukt trött ska ni veta, ögonen spränger, huvudet dunkar, massa tankar.. Har hoppats att det inte skulle vara nått allvarligt som kotledsinflammation hela dagen, tackat gud att det inte va det! <3
Tackar gud för att jag är frisk & alltid kommer vara!
Tackar gud att min familj&djur alltid kommer va friska!
Tackar gud för att jag är jag & livet jag har! <3
Sjukt tacksam ändå!

Bara en kvar till jag kommer in på Christmas show så är säker på att jag kommer in, och nu när tibbie är behandlad tar jag coolingen Korven med mig, haha! Vi ska rocka, jag, Comet & Korven!! Tibbe har fått ett schema hon ska följa!

Tack gud för mitt liv måste jag säga!! <3

Btw; TIBBIE HAR FÅTT VÄÄÄÄRLDENS ISBJÖRNSPÄLS

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3331195/images/2012/pic_50b66190e087c31b209f95ab.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: SaraHåkansson

Har du korven hos er nu? :)

2012-11-28 @ 20:49:24
URL: http://www.SaraaaHkansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0