FRÅGESTUND SVAR:

Emmy:
Hur blev du tillsammans med Harry i One Direction?
-Duvet, det va kärlek vid första ögonkastet, haha.. Aldrig kännt så för nån.. INTE ENS FÖR DIG?! ;** 
Bästisar?
-Helt ärligt har jag nästan ingen som jag litar på helt.. Det är faktiskt mina hästar! Annars har jag hur många ''nära'' vänner som helst, som dig, Frida, Wilma, Emma och säkert nån mer!!
Erkänn att du älskar mig, haha
-Självklart, varför skulle jag inte lixåååm!! ;*
Vad kommer dina barn heta, Barry, Marry och Farry kanske???
-Harry vill ha ett barn som heter Darcy, så det får väll bli ett som heter Darcy.. Men jag kan ju fundera på dina förslag, annars tycker jag om KNATTE, FNATTE & TJATTE eller PIFF & PUFF.. DOM ÄR FIEJNA! ;D
Varför skriver du aldrig om världens bästa Emmy????
-Bra fråga.. Du är helt enkelt för bra för att skriva om.. Duvet min kärlek till dig går ju inte att skriva i ord!! ;D ;**
Du vet att jag kollar på din modevisning varje dag?!
-Självklart vet jag det.. Den borde ju va bäst.. Jag är ju med i den!! ;******
Så kul att vi blev vänner, puss älskar dej!! :**
-Puss love yooouuuu!! :**

Moa:
När och var köpte du comet? Känner nämligen igen honom, kram! :)
-Köpte Comet av Emma Westlin och Emma Johansson(min kompis som jag umgås myyycket med!!) men det var en som lånade honom då. Men han har stått på Annas Ridcenter och kommer från tyskland.. Jag köpte han 29 Maj 2009 och då var han en s.k. problemponny.. Vi visste inte om han skulle kunna tävla. någonsin.. Men inte visste vi att han skulle bli så j**kla grym som han är idag.. Och grymmare kommer han bli.. Om det går! ;)

Alice:
Hur många ridbyxor har du?
-Har inte direkt räkningen på det.. 4/5 par som passar mig som jag rider med hemma, sedan typ 4/5 tävlings/vita ridbyxor, på ett ungefär!! (:
Vilken ridlärare har du?
-Bella, eller Isabella Karlsson.. Hon har vunnit väldigt mycket på ponny såsom SM, Nordiska, Baltic m.m. och även ridit EM! För mig och mina ponnysar funkar det SUPER!! Åker även och tränar en intensiv helg för Stefan Sjögren som också passar SUPER!!
Hur gamal är den här bloggen?
-Bra fråga, skaffade den i Februari TROR jag ivartfall!! ;)
Vilken är din favoritbild?
-En RIKTIGT svår fråga, kan göra ett ''eget'' inlägg om detta, för jag har några!! ;)
Isåfall vilken?
-Kolla ovan!

Julia Brodin:
Hur länge har du ridit?
-Jag vet egenligen inte hur länge jag ridit.. Första gången jag satt på en häst var jag typ ett halvår, sen så red jag blondie men jag fick min riktigt EGNA häst 2009 som är Comet och bättre häst att lära sig rida på får man leta efter!!
Hur var det att tävla SM? eller du gjorde det va? :)
-Ja det gjorde jag ;).. I somras tyckte jag inte det va så stort.. Det kändes mer som ett vanligt meeting förutom Finalen, då var jag RIKTIGT nervös.. Men nu på inomhus SM kändes det faktiskt stort.. En helt annan känslig, sjukt pampigt!! Då tänkte man att man ändå har kommit enda till SM, det va BALLT!!

Io:
Hur länge ska du rida b-ponny?
-Jag har inte direkt tänkt så.. Comet ska jag antagligen rida hela nästa år ut.. Tibbie kanske, får se.. Jag får hoppas på att jag kan det, men det får helt enkelt min längd bestämma... Och känslan!
Varför bloggar du?
-Helt ärligt vet jag inte, sjukt skönt att skriva av sig ibland, ibland fattar jag inte varför jag har bloggen.. Men det är ändå kul!! :D
Vad vill du nå med bloggandet?
-Har inte nått särskilt mål med bloggandet, bara ha kul och ALDRIG känna nån press med den..
Kramar Io!! Kraam!! :)

Emma:
Vem är din största idol inom ridsporten?
-KUNG ROFFE & RODRIGO PESSOA LÄTT!! haha, men annars tycker jag att det finns några som inte rider världscupen som jag tycker rider bra och det är; Frances-Corinne Jenderholt, Maja Feuk, Linus Herzig & systrarna Häggström(Antonia&Axelina) tycker jag rider bra!! :))
Vem är din bästavän?
-Läs ovan!! :)
Ditt favorit ekipage?
-Svår fråga, men några som jag tycker är fina att se tillsammans är nog dom som jag skrivit där uppe och säkert nån mer som jag inte kommer på haha.. Men tycker att det är många duktiga ryttare!!
D-ponny eller c-ponny?
-Satsar på b-&c-ponnys ett tag, d-ponnysar känns så STOOOORT!! ;)
B-ponny eller d-ponny?
-B-POOOOOOOOOOOOONNYYYYYY!! ;**
blogg.se eller nattstad?
-Har aldrignågonsin bloggat på nattstad.. det är så långt att skriva in :o
kram! ;* <3
-Kram!! :D ;) <3

Johanna:
Heter dina hästar bara Comet, tibbie och Diddi eller heter dom något annat?
-Comet & Tibbie heter bara det med Diddi heter egentligen Kulltorps Deirdre! ;)
När skall du tävla nästa gång?
Christmas show på Grevagården nästnästa helg, tror jag eller kanske nästa helg?? ;)
Skulle du kunna tänka dig att tävla en bloggläsares ponny/häst?
-Varför inte? Skulle nog kunnat funka bra tror jag!! :D
Har du ridit Emil Svendsens häst ''Ninja''?
NEJ, det har jag inte, men skulle gjort det men då blev hon halt :o
Hur e Emil som person?
Han är snäll men jobbig som f*n haha, nejdå.. Typ som en storbror... Emil om du läser detta.. Du e snääääääll!! ;) Man får skaffa sin egna uppfattning om personen enligt mig!!
Vem e korven?
-Korven är min tränare, Bellas ponny.. Hon hade honom för typ 10 år sen och dom har köpt tillbaka han nu.. Men han heter egentligen Lords Piccolo!! ;)
har dina hästar sprungit igenom hagen?
-JAAAA det har dom, speciellt Tibbie hahah!! 
varför bloggar du typ aldrig?
-För det första internet och för det andra så är det sjukt mycket just nu med skolan och hästarna!! ;)
 

KRAM MOAH! :*

Kommentarer
Postat av: Pussie

Poopen 👍❤ titta in på min blogg, ska läGga in bilder på grace snart 😃

2012-11-27 @ 11:35:41
URL: http://ellenkj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0